Garancia

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják. Ez a fajta garancia lehetővé teszi, hogy ha meghibásodás történik, készüléke a lehető legrövidebb időn belül javítva, vagy szükség esetén cserélve legyen.

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb garancia időkről lejjebb olvashat. A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
    
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén (a termék sérült, vagy anyaghibás, a beüzemelést követően nem, vagy hibásan működik) a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.



TEENDŐK A TERMÉK 72 ÓRÁN BELÜLI MEGHIBÁSODÁSA ESETÉN:

1.) Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni számunkra telefonon
2.) A meghibásodást cégünk jelenti a gyártónál

Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó azonnal cseréli a terméket (feltéve, ha egyértelmű, hogy a meghibásodás rendeltetésszerű használat következtében történt).
  


JÓTÁLLÁSI IGÉNY AZ ALÁBB FELSOROLTAK BEMUTATÁSÁVAL ÉRVÉNYESÍTHETŐ:

-  A termék teljes gyári csomagolása
-  A termék gyári kiegészítői
-  A  nyugta vagy számla egy példánya
-  A cégünk által kiállított jótállási jegy
-  A termékhez gyárilag mellékelt gyári garancia jegy

Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén a jótállási igényt sajnos nem tudjuk elfogadni! 

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk az illetékes beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben akár hosszabb is lehet.

A garanciális visszajuttatás költségeit cégünk állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy nem anyaghibáról, vagy nem a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag számlát állít ki és a vásárló megtéríti a szállítás költségét.  



GARANCIAIDŐ AZ EGYES MÁRKÁKNÁL*

FISHER
6 év, évi min. 1 karbantartáshoz kötött
3 év alapgarancia + 3 év kiterjesztett garancia, ami regisztrációhoz kötött, amit a készülék beüzemelését követő 90 napon belül kell elvégezni, az alábbi oldalon ➜ www.fisherklima.hu/klimaregisztracio

FUJITSU
10 év, évi min. 1 karbantartáshoz kötött

3 év alapgarancia + 7 év kiterjesztett garancia, ami regisztrációhoz kötött, amit a készülék beüzemelését követő 90 napon belül kell elvégezni, az alábbi oldalon ➜ www.fujitsuklima.hu/klimaregisztracio

GREE
10 év, ami évi min. 2 karbantartáshoz kötött 

3 év alapgarancia + 7 év kiterjesztett garancia, ami regisztrációhoz kötött, amit a készülék beüzemelését követő 90 napon belül kell elvégezni, az alábbi oldalon ➜ gree-magyarorszag.hu/kiterjesztett-jotallas


*A feltüntetett garanciaidők elsősorban split készülékekre vonatkoznak, és évi 1 vagy 2 karbantartáshoz vannak kötve. Ezzel kapcsolatban, illetve más termékek jótállási idejéről, kérjük érdeklődjön telefonon, e-mailben, vagy a kapcsolat oldalon keresztül.