Garancia
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk.
Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják. Ez a fajta garancia lehetővé teszi, hogy ha meghibásodás történik, készüléke a lehető legrövidebb időn belül javítva, vagy szükség esetén cserélve legyen.
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb garancia időkről lejjebb olvashat. A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén (a termék sérült, vagy anyaghibás, a beüzemelést követően nem, vagy hibásan működik) a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét.
TEENDŐK A TERMÉK 72 ÓRÁN BELÜLI MEGHIBÁSODÁSA ESETÉN:
1.) Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni számunkra telefonon
2.) A meghibásodást cégünk jelenti a gyártónál
Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó azonnal cseréli a terméket (feltéve, ha egyértelmű, hogy a meghibásodás rendeltetésszerű használat következtében történt).
JÓTÁLLÁSI IGÉNY AZ ALÁBB FELSOROLTAK BEMUTATÁSÁVAL ÉRVÉNYESÍTHETŐ:
- A termék teljes gyári csomagolása
- A termék gyári kiegészítői
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A cégünk által kiállított jótállási jegy
- A termékhez gyárilag mellékelt gyári garancia jegy
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén a jótállási igényt sajnos nem tudjuk elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk az illetékes beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások ideje jellemzően 1-2 hét, de fenntartjuk a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben akár hosszabb is lehet.
A garanciális visszajuttatás költségeit cégünk állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy nem anyaghibáról, vagy nem a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag számlát állít ki és a vásárló megtéríti a szállítás költségét.
GARANCIAIDŐ AZ EGYES MÁRKÁKNÁL*
FISHER
6 év, évi min. 1 karbantartáshoz kötött
3 év alapgarancia + 3 év kiterjesztett garancia, ami regisztrációhoz kötött, amit a készülék beüzemelését követő 90 napon belül kell elvégezni, az alábbi oldalon ➜ www.fisherklima.hu/klimaregisztracio
FUJITSU
10 év, évi min. 1 karbantartáshoz kötött
3 év alapgarancia + 7 év kiterjesztett garancia, ami regisztrációhoz kötött, amit a készülék beüzemelését követő 90 napon belül kell elvégezni, az alábbi oldalon ➜ www.fujitsuklima.hu/klimaregisztracio
GREE
10 év, ami évi min. 2 karbantartáshoz kötött
3 év alapgarancia + 7 év kiterjesztett garancia, ami regisztrációhoz kötött, amit a készülék beüzemelését követő 90 napon belül kell elvégezni, az alábbi oldalon ➜ gree-magyarorszag.hu/kiterjesztett-jotallas
*A feltüntetett garanciaidők elsősorban split készülékekre vonatkoznak, és évi 1 vagy 2 karbantartáshoz vannak kötve. Ezzel kapcsolatban, illetve más termékek jótállási idejéről, kérjük érdeklődjön telefonon, e-mailben, vagy a kapcsolat oldalon keresztül.